duminică, 9 mai 2010

- 25%

6 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

Panta,
nu s-ar putea face nişte vitralii cu imagini de felul acesteia, pentru bătrâneii care locuiesc în aziluri ?...

pantacruel spunea...

serban,
asta nu pot pt ca sa stiu. ma gandesc insa ca batraneii au noroc. ei macar sunt buni de aziluri. noi, ceilalti, traim in veritabile (teodor) maziluri :)

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

Când am văzut pe blog, în dreptul tău, mi-am zis: Oau! La ce? Cărţi, ciocolată, bilete la film? Nivelulde trai?, nu că asta era nasol.
Dragă panta, ce surpriză plăcută să regăsesc modele de ciorapi pe care le port. Ei bine, nu chiar pe toate.
Mersi :))))))
Oricum. -25% nu se referă la privitori. Cred că am numărat vreo 13, după aritmetica mea, vai de minusurile ei :P

pantacruel spunea...

(z) bond,
se refera la placeri, la dame, la consum. poate. cine mai poate (cinema poate) :P

dana spunea...

unde dai si unde crapa...

pantacruel spunea...

exactement, madame :)