joi, 6 mai 2010

a single man / kafka vs capote

un sfarsit de melodie, o canapea, doi caini tolaniti, doi barbati indragostiti ('well, nobody's perfect', vorba lui billy wilder) si doua cărţi mari.

'george: este randul tau sa schimbi discul.
jim: nu-l schimb, este randul tãu. in afara de asta, nu cred ca-ti va placea ce voi pune.
george: o sa iti dau cinci dolari daca il schimbi; sunt prea batran sa ma ridic.
jim: esti batran doar când iti convine sa fii batran. apropo, ce citesti?
(vedem coperta - 'metamorphosis')
jim: Dumnezeule, nu tâmpenia aia deprimantã din nou...
george: este pentru cursul meu. dar tu ce fictiune pentru snobi mai citesti?
(ne arata titlul ranjind - 'breakfast at tiffany's')
jim: nu fi atât de îngâmfat.


a single man (secventa - 38 sec) / tom ford, 2009

5 comentarii:

als spunea...

;)

ps cum stii sa le 'asezonezi' matale, bibicule, mai rar cineva...
(kafkaragialepote)

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

Hehehe, am fix o săptămână de când am văzut A Single Man. Şi încă nu îndrăznesc să scriu despre el. Şi nu m-am mai putut uita la altceva.
Minunat film şi spun puţin.
Citatul pe care l-ai pus pe blog, îl aveam şi eu în cap. :) Şi mi-au mai rămas destule. Le văd eu când voi scrie despre. Dacă voi mai scrie...
Oricum. O să mai vreau să văd filmul ăsta, cel puţin încă o dată.

pantacruel spunea...

leo,
'd-le, nu mã cheamã bibicul, mã cheamã telemac, mache' - fiul nelegitim al nemuritorului gambetta :)
si da, ai dreptate, mai rar asa noroc la cineva... sa nimereasca in 'bedroom marilyn monroe', la lisabona, taman in patul divei!
de fapt mai stiu pe unul, truman capote. dar macar ala nu era fan m.m. ;P

draga bond,
astept sa scrii despre 'a single man', un film care, cum bine zici, te inhiba :)

Şerban Tomşa spunea...

De când am citit textul tău, mă bântuie o imagine : Kafka pândindu-l de la fereastra întunecată a unei mansarde pe Joyce, care trece afumat către casă, la o oră târzie, şi înjură în stilul lui inconfundabil...

pantacruel spunea...

serban,
astea se numesc, as zice, ricoseuri neuronaliterare :)