luni, 17 mai 2010

politistu' mi-a dat adjectiv

deci,
azi pe la pranz, am fost f fericit. adica cel mai fericit din lume. atat de fericit de parca as fi castigat un biutiful-fucking-annual-prize.
politistu' mi-a dat, in sfarsit, un adjectivu' pe măsură. pe măsura mea. ‘ADMIS’.
săru’ mâna, conaşule!

o ora mai devreme,
la o cafea, langa stadionul national, instructorul imi povestea cum un prieten de-al lui (cu doua mercedesuri in faţa blocului) a vrut sa se arunce iarasi pe geam. instructorul meu auto (cel de-al treilea) este din ala, cred. de fapt sunt sigur. stiti, are alte prioritati socio-sexuale, insa e un tip de treaba. cu ochelari. imi spunea ca nu citeste niciodata carti, ca nu se uita la filme si ca e innebunit dupa pisici vagaboande - sustine ca-s aducatoare de prosperitate. mi-a marturisit ca doarme cu una (blanda si mustacioasa) in pat.
pana la urma si capote se dadea in vant dupa mâţe.

o ora mai tarziu,
la examen, politistul - traiască copilasii si amanta matale! in bunastare – se tinea de volanul meu ca inecatul de pai si dadea din picioare, la pedale, precum, odinioara, johann sebastian bach la orga. deci l-am luat 'romîneşte'. carnetul.
cu totul (cu vicisitudini si ambalaj) treij’ de milioane.

o juma' de ora mai tarziu,
ca sa sarbatoresc evenimentul, am trecut prin piata şi-am ochit niste capsuni romînesti de 7 lei kilu’. cele mai romîneşti din intreaga piata (le-am facut si poza). deci originale si apetisante si dulci-acrisoare. am luat de 10 lei.
ca asta e valoarea mea.

o juma' de ora mai devreme,
politistu mi-a laudat tenisii de culoare zahar-brun asortati la sacoul pamantiu-seceta.
i-am luat din elvetia, anul trecut, cu 100 de franci. m-am tepuit, i-am zis.
am si eu unii, i-am luat din cora. radeau copiii de mine cand m-au vazut,
mi-a zis.

7 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

Felicitări din toată inima, prietene ! Ţi-am mai spus că, deşi am obţinut permisul de conducere în urmă cu 10 ani, nu mă încumet să intru în Bucureşti la volan, fiindcă nu ştiu traseele.
Ar trebui să nu-mi încap în piele de mândrie că şi eu sunt mort după pisici, ca şi Capote. Nici nu-ţi spun câte am... Am şi câini destui...Azi însă sunt de-a dreptul bolnav, fiindcă atunci când am venit de la şcoală, o căţeluşă s-a strecurat sub maşină şi... am trecut peste capul ei. I-a sărit un ochi, dar trăieşte. Am adus medicul veterinar ( care este şi primarul localităţii, un prieten din copilărie ) şi i-am făcut tot felul de tratamente. Mă simt la fel de rău ca şi micuţul animal......

anadana spunea...

deci, dupa cateva ore, vin si felicit detinator de adjectiv, detinator de"capsuni romanesti 7 lei", cu arome amestecate de ceapa si marar:))mai zic pacat de personaje ca erau pitoresti, bune de roman pantacruelic.felicitari:)

pantacruel spunea...

serban,
auu, saraca catelusa; ce imagine... am citit comentariul tau chiar cand ma pregateam sa mananc capsunile.
cred c-am sa aman gustarea pt maine :(

anadana,
multam mult! :)

Unknown spunea...

si pe cand facem o plimbare la sosea?

pantacruel spunea...

duminica, pe inserat :)

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

Să-mi spui când ieşi cu maşina, ca să rămân în casă. Mai am oareşce de pus la punct şi n-aş vrea să dau colţul. :)))

Felicitări, Panta! Da, ai câştigat unbiutifulfachinaniuălpraize, ăla-i permisul, aşa am auzit şi eu că-i spune acu.

100 de franci, tenişii?! Pfiii, îţi dai seama câte căpşuni luai de banii ăia? :)) Nu mai zic. Dacă i-ai asortat la sacoul pământiu-secetă... recoltă, asta e.

pantacruel spunea...

bond,
in cazul asta sunt cu ochii pe dumneata. te astept la sosea, fato! :P