joi, 20 mai 2010

31 de milioane de dolari si un pic

nu, n-a innebunit cotoiul (pe care nu-l am), nici n-am lasat bebelusul-artist (neconceput inca) singur acasa. si nici n-am varsat cafeaua pe mocheta (de 150 de dolari) din dormitor. poate doar mi-am tinut putin respiratia (& inspiratia) cand am aflat pretul pentru care, acest tablou pictat in 1961 de mark rothko, un expresionist abstract, a fost vandut zilele trecute.
31.442.500 de dolari.

p.s.
ma gandesc ca asa mare succes va avea, peste vreo 50 de ani, si cartea mea de debut (nescrisa deja).
totodata ma tem (rau) ca maestrul cartarescu(l) are sanse dintre cele mai mari sa n-o mai apuce (de cotor).

5 comentarii:

elena spunea...

pai grabeste-te, domnule! Cum!? Se poate!? pierzi instanta suprema!

pantacruel spunea...

(doar) de un lucru sunt sigur. nu pot pierde decat 'inconstanta suprema' :D

K. spunea...

Nici nu puteai sa-mi dai o veste mai buna! Ma tot gandesc sa-mi cumpar panza, pensule, ulei si alte treburi din astea si sa ma apuc de pictat. Talent cred ca nu vine nimeni si pana acum n-am desenat decat cu pixul la sfarsitul caietului...asa ca domnul asta si banii pe care i-a castigat imi confirma ca se poate :)) Va invit la vernisaj peste cateva zile :D

Liviu Drugă spunea...

Ok, inteleg exagerarile astea de la un impresionist concret, dar sa imi vina cu preturi asa umflate un expresionist abstract, nu ma asteptam... :))

pantacruel spunea...

irina,
daca-ti iei panza, ia-ti si paianjen. vezi ca are artistul caudiu niculescu la naftalina :)

liviu,
concret, rothko asta, umflat cum el, creeaza o 'impresie discreta'