marți, 3 august 2010

cîteva lucruri despre christina

christina hendricks este o duduiţă roşcovană în formă de clepsidră cu mers legănat. s-a născut în acelaşi an cu mine, eu iarna, ea primăvara, eu la periferia bucureştiului, ea în knoxville, tennessee. de aceea nici nu prea ne-am cunoscut cum se cuvine.


dacă mi-ar fi fost colegă de bancă, în gimnaziu, aş fi lăsat-o să copieze la matematică pentru o cană cu lapte proaspăt.
ea joacă, acum, în mad men, pozează pentru esquire ca o divă şi muşcă din pepene; eu (mai) joc la pariuri ca lumpenii şi, uneori, pozez in victimă de-a latul recesiunii cu gîndul la pepenaşi.

6 comentarii:

cinesseur spunea...

lipseste exact imaginea esentiala de-aici, imaginea q.e.d. ti-o trimit eu maine pe email, ca din locul in care ma aflu acum nu am acces la baza mea de date :))

catalina spunea...

Misto muiere!! Cum iti place Mad Men? Pentru ca eu il pun pe lista, scurta, a serialelor super.

pantacruel spunea...

cinesseur,
astept esenta de c.h. ca s-o pun (la locul potrivit)
si, apropo, cam pe unde esti? ;P

catalina,
ce lista scurta, e direct pe masa de disectie ca-mi place de mor. mi-am tras sezonul 2, zilele trecute, si abia astept sa-mi fac timp pt dumnealui :)

catalina spunea...

Esti in urma, sâc!!Eu am vazut si partea a 3-a. Ca m-am apucat si nu puteam sa-l las asa...Bine facut, bine jucat. Enjoy.

als spunea...

mi-ar placea sa fiu pepenele ;P

pantacruel spunea...

catalina
daca ai sti cit de bine e sa fii in urma cu serialele...

leo,
te vinzi atat de ieftin? e doar 1,5 lei kilu'. daca nu s-o mai fi ieftinit intre timp ;P

mister d (cinesseur),
am primit si am updatat cu un pic de rosu intens. multam! :)