sâmbătă, 14 august 2010

lu / uf

cu vreo doi ani in urmă şi cam la trei zile după ce-şi deschisese boutique-ul cu şaluri veninoase & şerpi multicolori, tovarăşa fruntaşă luiza de pe blog nota cu vervă un ludic si gratios si minunat 'uf' in jurnalul ei desecretizat...

'uf
cu tragica tristete, am constatat ca mi-e foarte greu sa citesc dilema pe net. am nevoie de ziar, vreau sa-l deschid cu mana mea, sa iau articolele la rand (de obicei, incep cu 13, 14 - nu inainte de-a fi aruncat un ochi rapid pe rubrica lui cosasu- si fac drumul invers, pana la plesu), sa ma opresc cu privirea unde vreau, sa indoi paginile, sa netezesc colturile, sa miroase a hartie de ziar, sa decupez, sa-l pun deoparte cat imi fac un ceai si-apoi sa continuu de unde-am ramas, sa-l asez langa pat, pe jos, inainte sa sting lumina.. acu imi dau seama ca in 2008 se fac 10 ani de cand citesc dilema, am crescut cu ea, e normal sa-mi lipseasca. e ca si cum mi-ar zice cineva sa-mi dau jos ochelarii si sa ies asa pe strada. nu pot, ca-i am de la 2 ani.
dilema e obiceiul care-mi lipseste cel mai mult de acasa. ma tot gandesc daca sa-mi fac abonament si s-o primesc prin posta. da dup-aia ce fac cu teancu de dileme la anu pe vremea asta, cand imi schimb iar casa?'


deci, ca tot veni vorba (si ziua),
お誕生日おめでとうございます, domnisoara lu ;P
sau, mai pe bulgareste, Честит рожден ден!

2 comentarii:

luiza spunea...

na, ca am fost data-n vileag :))
credeam eu cind am scris rindurile alea c-o s-ajung sa fac ce fac acu?

domnisoara lu iti multumeste pentru urari :)

pantacruel spunea...

ideea e simpla si de cand lumea, lu.
ai grija ce (nu)-ti doresti, ca sigur se intampla :P