vineri, 13 august 2010

instincte umane

n-am mai vazut teleenciclopedia de foarte multi ani, o emisiune pe care n-o ratam niciodata pe vremea lui ceausescu. decit in simbetele in care aveam meciuri grele in fata blocului, cu rivalii de la scara vecina, sau cind ma intilneam cu vreo gagica frumoasa, lucru care se intampla extrem de rar pe vremea aia. pentru ca aveam inima cit un purice.
am recuperat acum o bucatica, un documentar despre 'instincte umane' (cu tot cu vocea lui florian pittis), ratacita pe www.
pe care am savurat-o cu lacomie.

a, mi-am amintit ca atunci cind eram mic, nu puteam pronunta altfel decit tele-ciclo-clodia.
b, la minutul 6.03, pittiş spune cam asa... "lacomia noastra pantacruelica", lucru care ma flateaza putintel.

5 comentarii:

d. spunea...

bine ca nu ziceai tele-ciclo-elodia ca acuma ai fi angajat pe post de clarvazator la DDTV :)))

pantacruel spunea...

:))) am ratat sansa asta unica, mister d

claude spunea...

@panta
wow. nu stiam ca practici tele-webo-magia. tocmai ce am asistat la un act de prestidigitatie: ma uitam cum jonglezi cu 'timpul' si in secunda urmatoare m-am trezit spectator de 'instincte umane'. (si toate astea intr-o dupa-amiaza de vineri 13. brrr!)

pantacruel spunea...

claude,
pe caniculele astea ma simt ca un prestidigitator intr-o dupa amiaza de caine :P

si uite cum mi s-a facut asa, dintr-o data, de un sidney lumet, de un al pacino sau chiar de un john cazale. chiar asa tre' sa vad in seara asta ceva cu genialul john cazale :)

claude spunea...

panta,
norocosule! cazale a colaborat doar la filme de (re)vazut. chiar daca alegi la intimplare (un film cu cazale) n-ai cum sa dai gres.