luni, 20 septembrie 2010

fara acordul mariei, desigur

'5 iulie 2005,
va trebui sa slabesc si sa reincep sa scriu. imi pierd cumva exercitiul. va trebui sa incetez a mai scrie despre el. dar nimic altceva nu pare sa mi se intample...
dau probe pt un film in care as fi iubia unui frate si a unei fete. nu stiu daca asta imi doresc, dar am nevoie sa mi se reconfirme confirmarea, sa castig niste bani si sa pot sa fac altceva decat sa ma gandesc la EL zi de zi.

port ochelari de aproape... nu le simteam lipsa dar s-a dovedit ca as avea nevoie de ei. ca as iesi in intampinarea ochilor mei. mai ales a dreptului care se arata stangaci (heh).
bunicu’ e venit la tomograf, merge greu si se sprijina in bastonul pe care i l-am cumparat intr-o gluma. din lemn si cu un cap de ratza din ceramica alba, smaltuita. are un aer speriat.

astept sa ma cheme nemernicii la proba. of... merge greu si penibil.
a trecut un an de cand ne-am cunoscut. ce are sa urmeze? unde am sa gasesc pe cineva mai bun? trebuie sa caut sau sa nu ma mai gandesc? sunt intristata si am devenit serioasa. alternez asta cu momente in care sunt complet oligofrena.
i need more. dar unde gasesc io moarea asta?'


8 comentarii:

als spunea...

'moarea', LOL!
esti teribil mon cher - as in: 'enfant terrible' ;)

pantacruel spunea...

si mie imi place de mor cuvintul asta, 'moarea' ;P

als spunea...

'la moarea cu noroc', eh? ;P

pantacruel spunea...

+ 'cu moarea pre moare calcind' :)

als spunea...

... 'venea o (u)moare pe siret' etc

pantacruel spunea...

ok. ridicam stacheta!
'(ru)moar/t/e pe nil' ;P

als spunea...

'regele moare' (de unu care-a murit dja - unu, ionescO ;)))

pantacruel spunea...

deci asa...
'RetroViz-M-ornings-oare' ? ;P
(de unu care tot n-a murit deja) ;)))