miercuri, 8 septembrie 2010

talk show

Moderator TV: Domnule Agamiţă Dandanache, aţi văzut meciul cu Belarus?
Agamiţă Dandanache: Care meţi?
Moderator TV: Belarus – România 0-0. Încă un egal pentru tricolori... Franţa a bătut Bosnia cu 2-0 şi, acum, suntem pe locul 5. Doar Luxemburgul mai e în spatele nostru.
Agamiţă Dandanache: Belarus – România? Si scorul?
Moderator TV: Şi scorul 0-0. Suntem pe ducă...
Agamiţă Dandanache: Da’ cu ţine am zucat?
Moderator TV: Cu Belarus, la Minsk. Avem două puncte după două partide.
Agamiţă Dandanache: Îmi pare foarte rău să aud asa ţeva.
Moderator TV: Deci n-aţi văzut meciul... Am fi dorit să comentăm pe marginea lui.
Agamiţă Dandanache: Ba l-am văzut, numai că n-am fost prea atent; eram la un pahar cu Mirţea Sandu si Ionuţ Lupescu.
Moderator TV: Nu mai spuneţi, cu Sandu şi Lupescu? Cu ce ocazie?
Agamiţă Dandanache: Cu ocazia aledzerilor, puicusorule, cu ocazia aledzerilor noului selecţioner. Stii, Hadzi si Boloni sînt liberi si colo si dincolo, si dincolo... Si eu mi-am adus aminte de bătrînul pistolar Haladzian, ca am văzut, alaltăieri, filmu cu Dzac Kevorkian, Doctoru Moarte, stii, ăla cu Al Paţino. Si asa am zis eu sa punem la cîrma naţionalei tripleta Haladzian - Vosganian - Agopian.
(...)

*****

textul intreg pe dilemaveche.ro

6 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

„Strașnic” !
Puteai să zici și Agamiță Răzvănache... Sau Răsfățache, mă rog... Denumeai aceeași glorioasă mediocritate...

Anonim spunea...

recunosc: sunt un sarman roman(anadana) si Nu am suflet sfasiat cauzat de meciuri, da' m-a amuzat textul tau. care Giurgiuveanu?

pantacruel spunea...

serban,
domnu' razvanel, fiul? pina nu ne-groapa de tot nu ne lasa :)

pantacruel spunea...

anadana,
bine, bine, da' care anadana? :)

Unknown spunea...

Parol. Strasnic le zisesi!

pantacruel spunea...

lasa-ma, bre, ca ma intristasi rau de tot cu domnu grigore asta. nici daca murea, nu-l regretam atita :P