duminică, 29 mai 2011

the end (1)

până când se vor mai schimba vremurile / lumile
.

7 comentarii:

Jovi spunea...

Ce aveti cu totii? Si pana cand?
Si noi ce mai citim?

dragoş c spunea...

ei nici chiar asa!

pantacruel spunea...

jovi,
:)

dragos (de la scara) c,
:))

Anonim spunea...

pantaaaaaaaa!(anadana)

innuenda spunea...

Panta, sper că nu te-ai supărat pe viață pe blogosferă! Adică pauza presupune o suspendare temporară, nu?

Mi-ar părea tare rău să te pierdem, deși, trebuie să recunosc, m-am regăsit mai puțin în paginile tale de când mi-ai dat (aproape numai) film.

Eu una sunt împotriva ideii de ”specializare” a blogurilor. Și pe Adi Hădean am avut un pic sentimentul că l-am pierdut când a trecut la blogăreala exclusiv culinară. Și pe Vlad Petreanu, în perioada lui 100% politică. Și pe motanes în cea prepoderent tabloidă...

Știu, nu despre mine e vorba în blogul tău...sau al altora. Dar am simțit nevoia să mă exprim...în caz că îți trece prin cap să te întorci reinventat. Dacă nu, nu-i bai, te vom iubi și așa...reșapat!:)))

pantacruel spunea...

anadana,
nu am plecta nicaieri. si nici macar nu am murit :P deci revin

innuenda,
cum le spui tu, bibico, mai (f) rar cineva ;)

carevasazica, nu m-am specializat pe film (in ultima vreme), doar ca m-am inhamat la un megaproiect. un scenariu (deci, totusi, pe film!) de short, i-as zice mamut din moment ce a presupus vizionarea/revizionarea a 100 de filme la rand si citirea/recitirea unor carti, fragmente etc.
in cele din urma, am impresia, s-a ajuns mediu-metraj sau chiar la film intreg... :P
asadar, cum corect intuiesti, revin mai degraba reinventat, numai ca mai dureaza un pic :)

Anonim spunea...

nuuuu, nu era bocet, ma jucam in stil pantacruelic, imi parea rau sa te pun absent la ora mea de pantacruel(ism)...:)anadana