joi, 14 octombrie 2010

love is blindness

17 comentarii:

dana spunea...

cand tocmai ma hlizeam, am incremenit...

pantacruel spunea...

probabil asa este si dragostea :)

Anonim spunea...

Care e povestea din spatele penultimei poze? De unde este?

pantacruel spunea...

anonim,
pot sa-ti spun doar ca nu este din povestile lui hans christian andersen. si nici din versurile lui bono.

ioana spunea...

şi care e legătura cu dragostea în fotografia aia?

pantacruel spunea...

pai nu stii? el l-a facut, el il desface (dezasambleaza, neutralizeaza, tescuie) :)

ioana spunea...

da da...şi probabil că ştie el (copilu') de ce!..:)
scuze, nu e de rîs!

pantacruel spunea...

ioana,
se vede si in fotografie, f clar, ca micutul se simte cu musca pe caciula. a gresit el cu ceva, iar acum o ia pe coaja rabdator.

ai dreptate, numai de ris nu e,
dar nu putem sta asa, nepasatori, cu miinile in sin si cu fundul pe scaune sorbind din cafea (si muscind din prajiturele bune). mai spunem si noi una, alta... :)

Adina Chițu spunea...

apropo de penultima poza, am intalnit una asemanatoare, numa ca personajul era cu capul in asfalt si referitoare la ea am primit un task din partea unei agentii de publicitate cica sa imi imaginez la ce ar putea face reclama:))

pantacruel spunea...

adina,
tu ai ris la final. de doua ori!

Träume von Rosen spunea...

groaznic. macar o remarca personala sub fiecare poza ar fi fost necesara. chiar va rog sa o faceti. mi se pare o insiruire absurda de imagini, nu inteleg ce dracu' are pedofilia tailandeza cu charlie chaplin cel duios si cu copilasul ala calcat in picioare? prima postare de nota 4. mi se pare aiurea. sincer.poate incercand sa frapati ati uitat niste limite ale logicii...

Adina Chițu spunea...

logica...oarba:)...si da am ras la ideea publicitarilor sadici :D

pantacruel spunea...

lola,
eu tot incerc sa astern prima postare de nota 3, dar vad ca nu am nici o sansa cu un juriu atit de indulgent :)

adina,
te rog sa nu mai rizi, chiar nu e (ne)cazul :P

Adina Chițu spunea...

ranjeam doar, cam ca Cheshire Cat :D

K. spunea...

Să treci de la o stare la alta şi să rămâi totuşi la capitolul dragoste. Asta înţeleg eu. Şi e posibil să nu mă pricep prea tare la cifre, dar patru nu-ncape-n buzunarul cu pantacruei. Salutări de pe Bega.

pantacruel spunea...

salutari si tie de aici, de pe dimbovita apa dulce-acrisoara :)

Şerban Tomşa spunea...

Panta,
fotografia cu copilul călcat în picioare îmi face rău... Din păcate, omul nu este singura specie care procedează așa. Cei care vor să fie părinți ar trebui să dea niște examene serioase. Dacă nu le promovează, îi sterilizăm sau îi castrăm, pur și simplu... Sunt convins că dacă ar fi castrați, multor politicieni li s-ar risipi fumurile din cap. S-ar concentra pe problemele grave ale societății și ar avea prestații demne de toată lauda...