luni, 18 octombrie 2010

neapărat

trebuie sa vorbesc despre asta
dupa ce vad (si) finalul.

14 comentarii:

Unknown spunea...

Asa

als spunea...

frate, m-ati innebunit cu filmu asta!

pantacruel spunea...

dedes,
ei aş(a)!

leo,
nu sunt fratele tau, dar pot spune ca si pe mine m-a innebunit filmu asta :P
iar acum, ca l-am terminat de vazut, pot vorbi/scrie in voie despre el

tristeteapamantului spunea...

panta, als, ati vazut careva Gerry?
sunt singura pe lume care-a vazut filmul ala? mi-adusei aminte, ca-l dădui mata pe fratiorul lui Ben pe post.
(pe-alluidede nu-l cunosc, nu-l intreb:) )

pantacruel spunea...

tp,
gerry? n-am vaut, nu comentez. dar daca e cu c.a. tre' sa-l vad :)

cinesseur spunea...

@tristetea...: scuze ca ma bag asa in vorba, insa mai sunt destui care au vazut "Gerry". chiar in bucla :)

@pantacruel: cum? n-ai vazut "Gerry"??? [fac si eu pe intrigatul acuma, deci nu ma lua in serios ad literam ;)] las'ca l-am vazut eu si pentru tine, drept pentru care te trimit direct la "Daft Punk's Electroma" :))

tristeteapamantului spunea...

hahaha

tristeteapamantului spunea...

cum in bucla? ai putut sa-l vezi de mai multe ori fara sa-ti tai venele?
abia am rezistat o data. a fost un film mult prea grav pentru cat pot sa duc. si doar sunt setoasa de nenorociri pe ecrane

cinesseur spunea...

@tristetea...: am fost nevoit sa-l vad in bucla. a inceput asa: prima oara il vazusem intr-o noapte tarziu si nu am reusit sa pricep mare lucru. ba chiar m-am enervat! si am zis ca lucrurile nu pot ramane asa. si n-au ramas :)) on the other hand, da-mi voie sa-ti spun ca "Gerry" nu e un film grav (nici macar cel mai grav film al lui van Sant; acela e "last days"). filme grave cam pe acelasi tipar a facut, de pilda, lynch (& inainte de el peckinpah & hitchcok).

pantacruel spunea...

mister d (cinesseur),

desi imi propusesem sa vad '9 songs' in seara asta, am sa vad totusi... 'gerry'. ca sa nu-mi mai aud vorbe :)
'last days' il am de f f multa vreme pe hard, dar inca nu m-am indurat sa-i acod vreo sansa :)

Anonim spunea...

nu vreau sa vad last days,
mi-e prea dor de cobain
si stii ce-am vrut sa zic, gerry e grav ca e o tampenie si s-ar fi putut intampla oricui

tristeteapamantului spunea...

eu eram...

cinesseur spunea...

erata: hitchcock, desigur :) in precdentul comentariu scapasem un "c"!

@pantacruel: mai bine vezi "9 songs" :))

@tristetea...: tampenie e cam mult spus, insa pana la un punct ai acoperire ;)

pantacruel spunea...

cinesseur,
am zis gerry, nu mai dau inapoi!
si oricum am ca tema casey affleck saptamina asta:P