luni, 4 octombrie 2010

din cauza feliciei, inainte de toate

am văzut, aseara, la hbo (căci altundeva nici nu-l mai găseşti), felicia inainte de toate - debutul regizoral al lui răzvan rădulescu (+ melissa de raaf).
si chiar mi-a plăcut. si pentru ca mi-a placut (chiar), mi-a venit ideea să scriu o poveste/povestire bizară & imprevizibilă despre talentatul scenarist si scriitor si regizor si artist. mai exact, un
'short story - răzvan rădulescu by pantacruel'.
dar asta se va întîmpla abia mîine.


pînă una, alta
mi-am pus la murat, in borcan, serialul the wire, care, la rindul lui are legatura cu hbo pe principiul the world is not enoug.
'the wire' despre care amicul djerzinski (tot) zice ca este serialul best ever.
sa vad cind il vad.

16 comentarii:

amicul djersinki (aka cinesseur) spunea...

"the wire" e cel mai bun serial tv ever. o voi spune pana va aparea altul mai bun. sper sa apuc vremurile acelea! totusi, pentru a-l vedea ai nevoie de multa, multa rabdare. in primele doua serii e nevoie de multa rabdare. apoi te va prinde iremediabil in gheare si dupa ultimul episod al seriei 5 mai ca l-ai implora pe David Simon sa mai faca un episod, acolo, ca sa-ti potoleasca dependenta. si setea de... adevar!

iar David Simon nu doarme. a mai facut dupa "The Wire", "Generation Kill", experienta filmica de tip "Apocalypse Now" si "The Deer Hunter" si inca un serial, despre care nu vreau sa povestesc aici. pentru ca e la fel de bun ;)

si mai retine un lucru: inainte de "The Wire" a fost "The Corner". asa ca, domnule draga, cam ai de lucru :)))

amicul djerzinski (aka cinesseur) spunea...

din cauza vitezei mi-am stalcit in comentariul precedent propriul "renume" :P

pantacruel spunea...

amice d,
am vazut deja primul episod. nu e chiar ceea ce imi imaginam, dar este bun. sunt la episodul 2, destul de convins ca ma va acapara incetul cu incetul ca vinul cel rosu si bun :)

p.s.
numai stelistii isi spuneau pe vremuri 'vitezomani'! ce se intimpla cu tine, mister? ;P

cinesseur spunea...

cu Steaua n-am sa tin niciodata, daca intr-acolo bati :))

ma grabesc, atata tot!

p.s.: nu poti judeca "the wire" decat dupa seria a treia :)))

pantacruel spunea...

carevasazica este un serial pt caractere tari & firi rabdatoare :)
pina acum pot spune ca 'nu-i rau'. miine voi ataca episodul 3 din seria I. mai am de tras, clar...

Anonim spunea...

the wire? vedem...

dedulea spunea...

Homicide: Life on the Street (TV Series 1993–1999)ar fi prins bine in vederea lui za wire

als spunea...

dupa 'seinfeld' nu m-am mai uitat la niciun serial tv. e pierdere de vreme. creeaza o adictie idioata. te ia de la lucrurile cu adevarat importante (cum ar fi o carte). etc
cum spunea serge daney, tv-ul este bun - sa (re)vezi filmele mari; n-a zis nimic dspr seriale :P

pantacruel spunea...

editorcash,
exact asta facem, vedem si iarasi vedem (cu revederile e mai greu. alea chiar maninca timp pretios) :)

dedulea,
asta ar mai lipsi, sa vad si un aperitiv, un pregatitor, inaintea inmterminabilului (5 sezoane !), aici probabil va zimbi mister dj, 'the wire'

leon,
bine faci ca nu te bagi (in seriale), bine (re)gasesti (marile filme vechi) ;P

tristeteapamantului spunea...

m-a prins si pe mine felicia la hbo, dar nush ce sa zic, mi s-a parut ca a alunecat usor pe langa. n-a iesit ce era evident ca ar trebui sa iasa. s-a taiat undeva maioneza

pantacruel spunea...

unde s-a taiat maioneaza mai exact? :P

tristetea pamantului spunea...

ma tot gandesc de cand m-ai intrebat si nu-s in stare sa pun degetul pe ce mi-a lipsit in filmul asta.
nu m-a convins, nu i-am crezut, am avut o senzatie de fals. si n-a fost de la scenariu. poate de la doamna mama.

pantacruel spunea...

asadar,
in vino si in cinema veritas :P
cred ca e un punct de vedere gresit. schimba-ti optica, unghiul, asteptarea si poate intelegi, totusi, ce nu ti-a placut la filmul asta. apropo, nici lui razvan radulescu nu prea i-a placut cum a iesit :)

tristetea pamantului spunea...

aha :)

pantacruel spunea...

ma rog, nu i-au placut unele chestii :)

dedulea spunea...

insist, de parca ar avea efect. incercati episodul #6.7 din "homicide: life on the street". o sa va vina. in caz ca nu, preiau pagubele.
http://www.imdb.com/title/tt0604435/