miercuri, 13 octombrie 2010

poveste / film

mi-as dori sa vad un astfel de film/poveste care, din fericire, exista deja:
.....
"mergi la o petrecere unde știi că vine și fata de care te-ai despărțit acum zece ani pentru că aveai nevoie să pleci undeva departe pentru a te convinge că ea e jumătatea ta. ți-ai dat seama că nu poți trăi fără ea și ai revenit, insa n-ai avut curajul să o vezi de teamă că reciproca nu mai e valabilă. știi că, între timp, ea s-a căsătorit și are doi copii, în vreme ce tu... inevitabil, te trezești în fața ei, dar nu ești în stare să-i spui nimic și îndrugi banalități, deși privirea ei spune totul. te îndrepți spre ușă, ea este din nou în fața ta și începe să-ți spună toate acele lucruri pe care voiai să le auzi și care, tocmai de aceea, taie în carne vie.
acum patru ani, undeva pe o plajă din chile**, matias bize îmi povestea ideea viitorului său film, 'la vida de los peces'*. un film despre un bărbat care vrea să plece de la o petrecere, numai că drumul până la ușă este pavat de diverse conversații, confesiuni și revelații. pe atunci, nu-mi imaginam că rezultatul final, proiectat la veneția în secțiunea paralelă giornate degli autori, avea să mă lovească atât de puternic."
mihai chirilov
.....
observatii:
* 'la vida de los peces' va reprezenta chile la viitoarele premii oscar si goya
** ce viata de boier duce mihai chirilov... il iert insa, caci imi place cum scrie

7 comentarii:

als spunea...

se pare k s-a iesit cu batistele ude de lacrimi de la filmu asta, la venezia... sniff
vine la tiff :)

pantacruel spunea...

adica vine in 2011?
pai si cine are rabdare sa astepte atita vreme cu batista uscata, domnu leo? :P

Adina Chițu spunea...

pasajul mi-a adus aminte de "conversations with other women" :D

pantacruel spunea...

uite cum se aduna povestile de dragoste... sa fluture batistele in vint! :P

merci, adina
am sa il caut si eu, mai ales ca imi place distributia - aaron eckhart & helena bonham carter

Adina Chițu spunea...

cu placere:)...bulgarele de zapada vine peste mine si imi mai aduc aminte si de 5x2 :D

pantacruel spunea...

pe ala l-am vazut, demult, la cinema

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.