luni, 19 ianuarie 2009

clint vs sergiu

aseară am crezut că are vreo 70 de ani fix, cu toate că scârțâie din toți țâțânii când mai troznește câte un vlăjgan cu juma de secol mai tânăr ca el. m-am înșelat amarnic, omul are 79!

dar nu că necruțătorul clint eastwood ar fi prea bătrân vreau pentru ca să spun. la urma urmei, tipul e născut în același an cu mihai viteazul și mircea cel bătrân. adică cu sergiu nicolaescu al nostru. deci, din această perspectivă, americanul mai are mult de muncă.
nici nu îmi permit să insinuez că fostul pistolar s-a ramolit peste noapte, căci tocmai a luat, acum vreo 5 ani, o căruță de oscaruri cu o fată de milioane și misterele fluviului (excelente) și i-a dat cu cracii în sus pe (unii ) critici după duplexul scrisorele lacrimogene & steaguri americane.
intenționam doar să-mi exprim dezamăgirea grandioasă și somnolența neasemuită ce m-au cuprins în spatele acestui gran torino (un titlu genial, de altfel. și încasări record în state, desigur), un film care mi-a părut, chiar nu înțeleg de ce, un karate kid încruntat și fără karate.

să fie doar din cauza firului epic? cică ar fi existat și așa ceva – undeva bine pitulat între medalia veteranului de război, portiera stângă a gran torino-ului model ’76, mitraliera chinezoilor și fleacul din final (l-au ciruit). nu știu...

nu povestesc subiectul – asta ar însemna să-l mai văd încă o dată și să-mi notez niște idei cu creionul; și nu am creion -, dar revin la subiecți. la inspectorul harry și la comisarul moldovan , că în alt fel nu pot ca să le mai zic.

carevasăzică, am numărat și am tras linie -
- nicolaescu are 43 de filme ca actor și 42 ca regizor. se putea și mai rău. al 43-lea, carol I, vine anul asta. sergiu îl va juca pe carol I, pentru cine mai avea unele dubii. să sperăm că vom apuca să vedem și carol al II-lea (noi, că talentatul cineast de la buftea nu își face griji)
- eastwood, în schimb, are 46 de roluri în film și doar 29 de regii proprii.

sincer, chiar îmi place concurența asta între clint și sergiu și abia aștept să văd care va cădea primul la datorie. care va fi supraviețuitorul și care va changeling tărâmul.

31 de comentarii:

Unknown spunea...

inteleg ca nicolaescu a jucat si intr-un film pe care nu l-a facut el. stii cine e regizorul care a mers pe mana lui?
in ceea ce priveste gran torino trebuie sa-ti imput ceva. ai vorbit de medalie, mitraliera, masina dar ai uitat de clasica bricheta zippo.

pantacruel spunea...

draga dedes,
1. nea sergiu joaca un om de afaceri parizian intr-o coproductie (2005). un film din ciclul 'cai nostri si actorii lor (plus daniela nane si maia morgenstern)'. gloaba 'andrei' (parca asa isi zice in cele mai multe filme) figura la decoruri moarte.

2. tocmai de aia ziceam ca ar trebui sa-l mai vad o data. detaliile semnificative mi-au scapat! :)

innuenda spunea...

Măi Panta, vreau şi eu să te întreb ce mai faci. Să-ţi spun că uite ce...şi mai ales cum...
Dar, vezi tu, nu am culoar de zbor.

Nu sunt cinefilă (deşi îmi plac la nebunie filmele) şi cele mai multe dintre postările tale mă prind descoperită.

Dar tu aşa să ştii. Că acolo unde nu a comentat innuenda e o întrebare nepusă. Iar întrebarea e :"ce mai faci tu, dragă, Panta?" :-)

pantacruel spunea...

:)) măi, innuenda, draga,
dar daca iti plac filmele esti clar cinefila. ca doar asa se traduce termenul ;)

raspunsul tau la intrebarea (pe nepusa masa) este "am pus mana pe cea mai frumoasa carte din ultimii ani. si ma bucur ca sunt abia la pagina 100! (din 330) este despre oscar wao, un gras tocilar pasionat de sf-uri. mai multe o sa iti spun dupa ce o citesc pe toata...:)

verbiaj. spunea...

panta, eu tot cred ca nu i-ai raspuns innuendei la intrebare. nu-i asa ca am dreptate, innu?

pantacruel spunea...

si eu cred ca m-am cam fofilat ;)
tot asa am scapat si de armata...

innuenda spunea...

Panta, să-mi spui mai multe. Da, da! Cunosc un gras tocilar pasionat de SF-uri! Şi se apropie ziua lui! :)))))))

Verbiaj, şi cu tine am o problemă. Că uite azi, de pildă, am vrut să fiu frumoasa veneţiană pentru tine, şi să îţi răspund în versuri. Dar rimele tale m-au făcut să roşesc. Şi asta n-ar fi fost nimic dacă nu m-ar fi făcut şi să scriu versuri proaste!:)

pantacruel spunea...

exista? de fapt daca exista printre noi un verbiaj (si chiar am dat noroc cu el), nu mai ma mira nimic pe lumea asta. nici la poetul v, nici la anturajul lui i. :)

verbiaj. spunea...

innu, te-au facut sa rosesti? asta e chiar culmea. profit de blogul lui panta ca sa-mi cer scuze, am intrecut masura. o s-o las mai moale, desi nu stiu cui o sa-i placa prea moale.

Doamna D. spunea...

james dean a revenit! slavă domnului! mai misterios şi mai ademenitor ca oricând!

verbiaj. spunea...

live comment session.

panta, ai dat noroc cu mine de jos in sus sau de sus in jos, ca sa stiu cum trebuia sa ma simt (superior/inferior)

doamna d, ce onoare

mai trebuie sa intre si zuzeta pe aici si poate sa inceapa sa curga tirul incrucisat al celor 100 de comentarii pe care le intuiesc si care o sa-l urce pe panta sus in trafic, undeva intre mircea badea si serban huidu.

pantacruel spunea...

verbiaj,
eu stiu un lucru moale & tare bun si care place f mult femeilor. mai ales ca o amesteca bine in prealabil. se serveste fierbinte, cu branza si smantana. si dupa gust cu jumari sau oua! ;)

pantacruel spunea...

doamnă D, doamnă D,
l-am găsit plouat sub duD,
moale ca o mămăligă,
si-ngandurat ca o rigă.

(iertare, verbiaj. mi-am incercat si eu norocul, da 'cred ca trebuie sa ma las de meserie ;)

verbiaj. spunea...

panta, mai intai trebuie sa te apuci de meserie, ca sa te poti lasa de ea :). am fost rau, nu mi-o lua in nume de rau.

pantacruel spunea...

verbiaj,
cand ne-am salutat ultima oara, tin minte ca eu eram pe scaunel si tu pe tron.

si daca tot ai amintit, mi-as dori un loc in trafic intre mercedesul lui dan vociulescu si jeep-ul lui gelu voican voiculescu. cu vedere la mare, daca se poate :)

pantacruel spunea...

m-am apucat de mai multe meserii. am fost cand eram mai tanar zugrav, tamplar, vanzator de martisoare, de ziare, operator foto, aplaudaci (pe bani) la 'risti si castigi', si inca multe altele. pe care ti le voi spune in particluar (ca le-am uitat). si m-am lasat de toate... :)

verbiaj. spunea...

pai revenind la subiect, inseamna ca sergiu nicolaescu ar putea sa faca o varianta romantata a supravietuitorului, inspirata din viata ta. ce erou ai fi! al clasei muncitoare, evident. daca-mi mai spui ca esti si pistruiat deja devii neverosimil.

pantacruel spunea...

as prefera sa-i vand scenariul lui clint. iti dai seama cum m-as simti ca rolul meu sa fie interpretat tot de batranul sergiu?
si nici nu ar fi plauzibil un dialog de genul asta... "mâinile sus! nu mișcă nimeni! sunt eu panta, am venit sa dau o bidinea in sufragerie. care-i jupanul aici?!" ;)

anda grarup spunea...

@panta, io atita am de zis: fukú :)) Na' ca am mai pus un punct de trafic.

Si ca sa nu fiu total off topic, tin sa comentez ca sergiu si clint sint mici copii pe linga mama lui clint!! Care inca traieste!

pantacruel spunea...

m-ai omorat cu informatia asta! o sa caut poza s-o alatur. ar fi de senzatie! ca tot se anunta tabloidizarea presei (deci si a bloguriler) ;)


si fara fuku aici pe blogul meu! clar? ;))
(ai citit-o? ca nu mai stiu... parca da?)

innuenda spunea...

Hehehe, ce distracţie pe aici!
Dar cu toată distracţia eu am nişte nelămuriri:

1. grasul meu tocilar iubitor de sefeuri este unic. Orice asemănare cu fapte sau personaje reale sau de roman e pur întâmplătoare. (apropo, eu urăsc SF-urile, cred că am mai spus-o...la Todo sobre innuenda...parcă)

2. de ce ai vrea tu panta un loc în parcare, când tu înţeleg că mergi cu metroul? (sau era o licenţă poetică şi nu m-am prins ?)

3. de ce nu ştie verbiaj nimic despre pistruii lui Panta. Oare au stat cu spatele unul la altul când s-au dus la tăierea porcului?

4. de ce telepatizez cu Panta (de ieri am în lucru un articol care se cheamă: APLAUDACII!!!!!!!:))) )

pantacruel spunea...

2. vorbeam de gratii, innu, nu de parcari :)

3.si sa ma tai si nu stiu de vreo taiere de porc. este o personificare cumva? ;)

4, pe care asteptam cu nerabdare sa il savuram. (promit si niste aplauze, ca te cunosc :)

innuenda spunea...

Panta, în decembrie, anul ce trecu, ziceai ori tu ori verbiaj ceva de un ignat. Ţin minte mai ales că am bălit pe tastatură cu gândul la şoricul moale de pe burta dolofanului!:))

pantacruel spunea...

cremenalul de dedes iti taia porcii. eu si verbiaj doar adulmecam mirosul de parleala ;).
acum, trecura poftele de ignat, nu ne ramane decat sa ne bucuram de dragobetetele care se apropie in pasi de menuet :)

verbiaj. spunea...

panta, vrei s-o punem de-un dragobete impreuna? innuenda poate sa se uite, daca vrea.

verbiaj. spunea...

chiar daca nu vrei sa iesim impreuna, macar sa-mi iei un cadou, sa-mi treaca supararea.

pantacruel spunea...

:))) ma mai gandesc, dragul meu verbiaj. mai am propuneri din partea lui tolo si leliei munteanu. oricum, multumesc pt gandul tau minunat! ;)

o sa iti iau si un cadou verbiaj. numai sa nu dea faliment sexshopurile pana atunci :)
am glumit. sa stii. o sa cumpar "Faruri, vitrine, fotografii" si o sa ne clatim ochii cu versificari maestre amandoi.

anda grarup spunea...

@panta, undskyld de dezinformare :(( D-na Eastwood sr. a murit in cele din urma, la virsta de 97 de ani (s-a intimplat acu' 2 ani si-oleaca). Parca mai ieri vazusem poza asta.

innuenda spunea...

Vine Dragobetele? Aoleu, iar e Haloween-ul?! De umblă strigoi precum Dragobetele în libertate?! Eu credeam că el a murit de ciudă, cam pe când frumosul Valentino i-a suflat toate iubitele. Inclusiv pe mine.:D

pantacruel spunea...

anda,
vær venlig, det var min fejl... ca nu am stiut. eu fac pe cinefilul pe aici :)
det tror jeg ca domn' sergiu este in mare... fare. adica poate ramane fara concurnet pe post.
imi place sa ma joc cu ciferele si acest 79 in oglinda imi da fiori :)

pantacruel spunea...

innuneda,

uit-asa trec toate pe langa noi, revelioanele, dragobetii, haloweenii si noi ioc, nici macar o perinita acolo.

deci, spune drept, te alaturi la un dragobetage a trois? ;))
eu, tu, verbiaj, tuici, sunci, placinte, cico, pupaturi, alergaturi, bataie cu perne si alte nebuneli...