miercuri, 28 ianuarie 2009

lewis caroll, pantacruel, carl lewis, levi’s, elvis și carol al II-lea

cândva, înainte de răscoala țărănească de la 1907, să tot fi fost pe vremea marii flămânzeli, pe când puricii se potcoveau cu 99 de ocale de fier forjat, lewis caroll – unul din cei 11 copii stângaci și cu defect de vorbire ai lu tac'su și mă'sa – era încă îngrijorat de soarta micuței alice în țara minunilor.
ca să-și mai abată gândul, dumnealui s-a apucat să scrie pe blog (unde altundeva?) despre ’rabbit holle day’ – temă pentru acasă strănutată de o anume luiza.

un ’post’ în care lewis caroll susținea că peste mai bine de un veac, într-un cartier obscur din budapesta (parcă), berchenny, va apărea o figură marcantă în lumea virtuală. un oarecare pantacruel.

acest pantacruel trăiește printre noi și este un personaj fabulos, dacă e să dăm crezare legendelor. are defecte, ca orice om, dar mai ales calități – puțin mai inteligent decât atletul carl lewis, mai chipeș ca levi’s echipat din cap până-n picioare în salopetă de ginși originală, mai adânc decât carol al II-lea și înțelept & discret precum elvis – pe scurt, o creatură din altă lume.

mi-ar fi plăcut să fi citit însemnarea respectivă (știu că și verbiaj, luiza sau innunenda și-ar fi dorit), dar, vai, aceasta s-a pierdut prin tramvai (linia 41?) - dragă dedes, dacă o găsești din întâmplare ai grijă de ea!
din nefericire, nici o altă copie nu a mai supraviețuit până-n zilele marii crize economice.

11 comentarii:

Unknown spunea...

Am gasit-o Panta. Dar stupoare, e de fapt semnata de Carol Robert de Anjou, probabil a scris-o intre doua reprize ale meciului de la Posada.

pantacruel spunea...

ala era stabunica-su din partea strabunica-si.
dar merge, in lipsa de ceva mai palpitant :)

luiza spunea...

deci ce vreau eu să te-ntreb e ce poate pantacruel ăsta să facă? ce puteri speciale are el?

pantacruel spunea...

cu ce sa incep? ;)

Unknown spunea...

si eu vreau sa te intreb ce nu poate panta sa faca?;)

pantacruel spunea...

aici chiar m-ai prins descoperit. trebuie sa-mi consult avocata.

Anonim spunea...

Panta - oamenii astia (luiza, als) chiar au FACUT niste chestii, in ziua cu pricina. Pe cind tu, asa personaj fabulos cum esti, nimic. Nada. Rien. Pai?
P.S. Eu am citit citeva capitole din Alice, pe un fond de enervare si siciiala: de ce cineva, nu conteaza cine, a zis de curind ca NUMAI Alice in oglinzi, nu si in wonderland. De ce?

pantacruel spunea...

vera,
imi pare bine de cunostinta si mai ales ca ai reusit sa citesti ceva ieri :)

innuenda spunea...

Deci...consultă-mă odată!:)))

pantacruel spunea...

pai si 'avocatul' ce-o sa zica, innu? :p

innuenda spunea...

Nu ştiu. Nu l-am consultat.:D