luni, 12 ianuarie 2009

noi să fim sănătoși!

- ce moace vom avea când poștașul ne va aduce penultima pensie?
- cât de mică va fi ea? pensia.
- cât de mică va fi chestia aialaltă? știți voi...
- cât de tare ne vom ofili?



sunt întrebări pe care mi le-am pus încă de pe vremea când, ca să nu-mi pierd nădragii, mă înconjuram cu cureaua de două ori și jumătate, îndrăgostit fiind de de cea mai frumoasă fată de clasa a 6-a.
mi-au dat din nou târcoale, după acest ‘the curious case of benjamin button’ în care am văzut un brad pitt upgradat cu niște silviu brucan și un strop de mihai constantiniu.

unii mai norocoși ca marilyn, adolf sau bruce lee - idolul tovarășilor mei din copilărie - au scăpat de griji înainte de termen. nu însă și de malițiozitatea fotografului polonez andrzej dragan.


noi să fim sănătoși! și să ne bucurăm de toată pensioara...

13 comentarii:

verbiaj. spunea...

eu cred ca tu o sa ai zambetul lui marilyn si muschii lui hitler.

pantacruel spunea...

m-as multumi doar cu jurnalul intim al lui marilyn și biblioteca lui hitler :)

Anonim spunea...

hehe, pana la pensie mai e mult, sunt sigur ca o sa imbatranim frumos, asa ca marlon brando :)) mie mi-e frica de fotograful asta polonez ca o sa ne pictureze cum vom fi cand ne-om indragosti iar de o fetita de clasa a 6-a(de liceu, sper). mda, jeremy irons a fost cosmetizat in film

pantacruel spunea...

salut 2run,
sa nu-mi spui ca si tu ai fost amorezat de o vampa la 12 ani! :)

Anonim spunea...

hehe, da, toate la timpul lor(sper...)
era fata de padurar, poti sa-ti iti inchipui ce ivanhoe, ce robin hood eram pe-atunci. o chema aurora, ca pe apa aia minerala cu lamaie...

pantacruel spunea...

ce nume de boreala avea! dar macar era reala. plus ca se pricepea la pusti si capcane...

Unknown spunea...

...de la tinerete pana la batranete!

pantacruel spunea...

imi 'recomanzi' vreun coppola, cumva, maestre dedes? :)

Anonim spunea...

eu n-am sa imbatranesc niciodata.

pantacruel spunea...

e din cauza crizei? sau e doar vreo dezamagire in dragoste? ;)

innuenda spunea...

(ref. zuzeta)
E din cauză că e frumoasă. Şi femeile frumoase nu îmbătrânesc niciodată. Mai bine mor, decât să recunoască asta!:) (m-am parafrazat :D...din "Big girls don't cry"...cât de tare e asta?! Să te citezi singur?:)))

Panta, tu nu ştii că suntem cu toţii hailendări? Ce contează restul?:-)

Anonim spunea...

innu, nu mai zic nimic. raspunsul tau e perfect, inclusiv citatul :P
si da, imi amintesc insemnarea!

batrane panta, join the club!

pantacruel spunea...

innu,
e adevarat, femeile frumoase nu imbatranesc niciodata. devin tomnatice doamne distinse ;)

zuzu,
join(t) club! de acord :)