marți, 6 ianuarie 2009

înainte și după

înainte de ducă în timp ce eu lipseam

12 comentarii:

OANA DESPA spunea...

pai du-te. :)

pantacruel spunea...

;)

innuenda spunea...

Vaaai. ce frumos, întotdeauna m-au impresionat pozele astea ale aceluiaşi loc în anotimpuri sau epoci diferite. E o emoţie nedesluşită atunci, poate generată de îndrăzneala de a aduce capetele aceluiaşi timp şi a le uni, după bunul tău plac. E ca şi cum ai avea acces în acelaşi timp la trecut şi la viitor. Sau la prezent şi la trecut. Sau viitor şi prezent.

Unknown spunea...

eu zic sa pleci, pana revii poate ninge si la noi.

pantacruel spunea...

innu,
inseamna ca si tie ti-a placut la nebunie 'smoke'(fum de tigara) cu harvey keitel si william hurt. daca nu-l stii, cauta-l. exact despre asta e vorba si acolo. dar intr-un fel mai fain decat ti-ai putea inchipui. ;p

dedes,
asa am patit anul trecut. nu mai venea deloc zapada si am zis, prin decembrie, sa fac un sejur la munte ca sa ma bucur si eu de eputin alb iernos. cand m-am intors, era zaapada de juma de metru si la bucuresti.
ca sa vezi! :)

Anonim spunea...

pai du-te la munte, du-te!!!

pantacruel spunea...

ma duc, n-am incotro :p

Anonim spunea...

ai fost, asa-i? ca uite, ninge :))

Unknown spunea...

panta, deci ninge:)

pantacruel spunea...

deci functioneaza fetelor!
abia m-am intors de la derdelus. degerat si rosu-n obraji. ca un (d)rac fiert ;)

Anonim spunea...

Doar malurile sunt aceleaşi şi contururile…în rest, toamna-şi aşteaptă tristă, uscată, presimţitoare iarna, firesc, în banca ei. Cealaltă bancă e pentru anotimpul care va să vină?

pantacruel spunea...

sau pentru batranetile in doi care ne asteapta :)