joi, 22 ianuarie 2009

obama

am deschis televizorul întâmplător pe hbo când u2, trupa mea favorită (ever), îi cânta noului președinte american. pricepusem până și eu că obama are magnet, deși nu mi-am irosit nici măcar un minut cu electoralele lor.

tocmai se consumau ultimele secvențe ale spectacolului, cu acordurile finale ale irlandezilor și discursul restrâns al negrului de la casa albă – un speech impecabil & pătrunzător, sclipitor & cristalin, lipsit de orice umbră de emfază – când două bănuieli vertiginoase m-au înfiorat:

1. în curând mult visatul concert live u2 va sosi și pe ulița mea, acum că bono & comi s-au rablagit definitiv
2. obama este prea deștept pentru america. prea au trecut brusc de la agamiță dandanache la g.d. ladima.

2 comentarii:

Unknown spunea...

asa, putin, in afara subiectului: a cantat si bon jovi atunci... :)

pantacruel spunea...

era de bon ton sa cante si dumnealor ;)