marți, 27 ianuarie 2009

egoyan. la salle de cinéma (vol 3.)

atom egoyan'artaud double bill'
(atom egoyan spune povestea a două femei, aflate în săli de cinematograf diferite, care își trimit sms-uri. una dintre ele plictisită în timp ce urmărea chiar un film de-al lui egoyan, ’the adjuster’, află de la cealaltă cât de frumos este artaud în filmul (mut) lui carl dreyer, ’ioana d’arc’. oricum, este o o secvență de viață pe cât de frumoasă și expresivă, pe atât de confuză - film în film în film... - merci als)

zhang yimou’movie night’

nanni moretti'diaro di uno spettatore'

5 comentarii:

Unknown spunea...

e ceva putred la mijloc. postarea cu Ceausescu dispare cu tot cu un set de comentarii. apare volumul 3 al salii de cinema intr-o alta limba decat romana.cromatica se schimba aiuritor. Pantacruel ti-a fost rapit blogul?
daca da, nu-mi raspunde, nu ma intrista.

pantacruel spunea...

iti raspund pe punctual, Majestate.

1. e ceva putred la capete, iar ceausescu a luat cu el postarea in mormant. ca tare i-a mai placut. zice ca sa nu te grabesti ca are rabdare cu matale...

2. limba romana va veni si ea acum. am fost in pauza de masa. dar revin acum cu traducerea.

3. blogul nu ni-l ia nimeni, ca nu-i al nostru, Excelență, ci al urmasilor urmasilor nostri.

Anonim spunea...

hei, hei, numara pina la trei si repeta dupa mine: in scurtul lui egoyan tipele alea NU vedeau filme pe celular, ci una din ele filma de pe (marele) ecran imaginea lui artaud & i-o fwd aleilalte...

ps pt parerea regizorilor dspr vazutul filmelor pe celulare, a se vedea lynch in reclama la iphone ;)

pantacruel spunea...

hei, hei, als,
merci pt interventie, dar cred ca nici tu nu ai inteles din prima, ceea ce nici eu nu am priceput decat la a doua vizionare :)
(apropo, ieri am facut rost de tot filmul, pe doua cd-uri, calitate excelenta)

cum am spus si la updatare,
prima femeie "afla", nu "povesteste" (m-am exprimat eu gresit), de la cealaltă cât de frumos este artaud în filmul lui carl dreyer. si intra-adevar, a doua femeie ii trimite imagini de pe mobil cu secvente din celalt film.
unul dintre cele mai frumoase "scurte" ale proiectului, parerea mea :)
oricum, este o o secvență de viață pe cât de frumoasă și expresivă, pe atât de confuză.

pantacruel spunea...

am vazut acum lynch - iphone. acelasi lynch bolnav si sublim :)