joi, 29 ianuarie 2009

lelouch. la salle de cinéma (vol 5.)

(3 minute pentru o poveste cinematografică pe o temă dată - la salle de cinema. pe scurt, chacun son cinéma, o serie de scurtmetraje realizate cu ocazia celei de-a 60-a ediții a festivalului de la cannes. proiectul a adunat 35 de regizori premiați de-a lungul timpului la cannes.)

preferata mea, compoziția lui lelouch, poate cea mai emoționantă din întregul grupaj.
claude lelouch'cinéma de boulevard'

și filmulețul lui egoyan (până la urmă am făcut rost de el!)
atom egoyan'artaud double bill'

6 comentarii:

gabitza spunea...

De vreo doua zile ma tot chinui sa vad scurtmetrajele dar nu am reusit decat sa inchei un armistitiu cu al meu calculator... Un filmulet...in 30 de minute:) Astazi dupa-amiaza am profitat de lipsa "pisicii" din birou si am scapat la cinema "Pantacruel";)
Mi-au placut foarte mult Lelouch - "cinéma de boulevard", Egoyan -"artaud double bill" (eram foarte curioasa dupa descrierea pe care o facusesi),Theo Angelopoulos dar si Kitano si "where is my romeo" al lui Abbas Kiarostami...
Nu ma avant sa zic mai multe caci mi-e teama sa nu iasa o cronica asemanatoare celei din "tramvaiul 41":)), dar tin sa spun ca a meritat asteptarea!:))
Merci beaucoup:)

pantacruel spunea...

merci si eu, gabitza.
'cronica din tramvaiul 41' e de senzatie ;)

gabitza spunea...

:)) De senzatie este spiritul de observatie al lui Dedes. Cronica ne doboara de-a binelea;)

pantacruel spunea...

eu tin cu dedes de cand eram mic, sa stii... :p
eu l-am vazut primul!

gabitza spunea...

:p cine se aseamana, se aduna;)))

pantacruel spunea...

aici te inseli. nu ne asemanam deloc.
el are mai mult trup si suflet, eu mai multa scanteie. el e coada toporului - lemn bun de stejar, pe cand eu sunt doar capatul taios :)
nici unul din cei doi, insa, nu ar da inapoi din fata unei beri reci si a unei vorbe lungi...