duminică, 21 noiembrie 2010

trei doamne răscoapte şi un bătrân pofticios

am dat gaudeamusul de anul asta pe o plecare la munte. am renunţat la câteva cărţi mari pentru câţiva cârnăciori mici, câteva pastrame nebune, niscaiva mici de medgidia, vreo două aripioare de crevedia şi douăj' de pahare de spriţ de copou. şi nu-i fair, ştiu, nu-i drept, regret ce am facut, dar...

ş-apoi n-am venit chiar cu mâna goală. am adus trei poze natur, făcute-n pripă cu telefonul mobil. mai bine aş fi adus palincă sau nuci. n-am inima, sunt crud, mai muşc din cârnăcior, mai zgândăr jarul, paharul şi plâng. mânânc şi plâng, ce altceva să fac?

trei doamne răscoapte,
un bătrân pofticios,
şi o după-ţigară albastră

8 comentarii:

als spunea...

ce frumooooos!
doamnele rascoapte & batrinul pofticios m-au topit... :)
eu zic k ai facut bine, la tirg (= ziua recoltei literare) nu gaseai asa cva :P

mihaela spunea...

si maine e zi de targ, pana la 4.
intrarea e libera si sper ca lume mai putina

pantacruel spunea...

leo, batrânule pofticios :P,
tocmai mi-am amintit, cum bine zice si mihaela, ca si maine mai e o zi a recoltelor literare :)

mihaela,
intrararile libere sunt specialitatea mea. de mic copil ;P

dana spunea...

si desert? ce desert ai mancat, domnule?!

pantacruel spunea...

placinte şi placintele, dragă doamnă. am crezut ca se subintelege :P

dana spunea...

:P
foarte faina (adica tare misto)postarea asta! :)

catalina spunea...

Placintelele au fost poale-n brau, ca sa mearga tigara de dupa. Si atunci situatia a devenit albastra...

pantacruel spunea...

dana
:P

catalina,
:)) nici poietu nu putea s-o spuna atat de bine!