vineri, 12 noiembrie 2010

scrisorele de weekend (1) / dragă woody,

dragă woody,

eu sunt bine sănătos, doar că pe aici nu prea se mai găseşte de lucru. ultima oară a fost cât pe ce să pun mâna pe o nebunie de job - bişniţar de invitaţii moca, la sala palatului, la documentarul ăla mut despre ceauşescu; pun pariu că l-ai ratat astă vară la cannes. tu cum te mai simţi? cum stai cu dragostea şi reumatismul? sper că nu te-ai sinucis încă. oricum, dacă era, apărea ceva pe site-uri... ai terminat filmul ăla cu parisul în care ziceai că joacă şi carla bruni? abia aştept s-o văd! mititica de soon-yi ce mai face? nevastă-mea e tot aşa cum o ştii. m-a înnebunit de-a binelea cu doctoratul ei de nu mai avem timp nici măcar să facem copii. nu-ţi mai spun că n-am mai fost împreună la mall, la o şaormă, de la zelig încoace! dacă nu mă înşel, tot atunci mi-a intrat pe card şi ultimul salariu. apropo de mall, când ai timp, poate mai vii şi pe la bucureşti cu o comedie ca lumea, să ne mai râdem şi noi ca pe vremuri.

dacă ajungi pe aici înainte de crăciun, nu uita s-aduci şi o bucată de porc. tu şi aşa nu prea mănânci spurcăciune. până atunci mă descurc eu cu ce am. la o adică îl sacrific pe gabito care s-a împlinit la trup şi mă muşcă toată ziua de degete de-mi vine să-l jupoi. şi la câte milioane am băgat în curul lui cu vacinurile, jucărelele şi bobiţele, îmi cumpăram un porc în viu. a, nu ţi-am zis c-a murit poetul? de fapt nu mai deschid subiectul că mă ceartă ăştia pe blog. vezi că ţi-am băgat în plic şi o revistă deocheată cu femei dezbrăcate. numai să ai grijă să nu dea peste ea chinezoaica şi să ne belească pe amândoi. acum te las că nu-mi văd capul de treburi. trebuie să duc gunoiul, să spăl rufele, să mă joc cu pisica, să curăţ cartofii, să dau cu aspiratorul, să compun un bileţel câştigător la pariuri şi să mai citesc puţin din cartea lui updike până nu se-ntoarce soţioara de la serviciu.

te pup,
pantacruel

8 comentarii:

Anonim spunea...

ce bine ca faci serie de scrisori de-astea; cea de ieri mi-a placut f mult.

(numai please, urmatoarea sa nu fie catre Paunescu!)

pantacruel spunea...

urmatoarea este catre eugen barbu. sau pt dinu sararu. e bine? ;P

als spunea...

a-do-ra-bil!

Träume von Rosen spunea...

chinezoaica e urata cu draci.
inceputul a fost bun, finalu' prea...adorabil, si porcu' prea bun, prea ca la tara:)
n-aveti giob la dilema? daca va supara motanu'( asa va trebuie daca l-ati castrat) de ce nu faceti un bebe?:)
cat dureaza?:P

Anonim spunea...

foarte bine! can't wait!

pantacruel spunea...

leo,
de la zelig incoace n-am mai auzit complimente atât de izbutite ;P

lola,
gabito nu a fost castrat inca. i+am mai dat un ragaz de un an de zile

thursday's,
just one week ;)

Alina Zaharia spunea...

Draga Pantacruelule,

Ma bucur ca mi-am amintit de blogul tau si mai ales ca am gasit misiva ca sa ma mai hlizesc si eu de-adevaratelea.
Iti doresc chiar mai multa bafta decat mie pentru inrolarea intr-un giob.

Cu simpatie,
A.Z.

PS: am gasit doar un titirez urat de plastic si nu-mi permit sa-l trimit caci meriti ceva mai bun.

pantacruel spunea...

saru'mânuşiţele a.z.,
mie, insa, nu-mi plac inrolarile. prefer reluarile si rolurile :P
merci mult pt vorbele de alint ;)