vineri, 26 noiembrie 2010

scrisorele de weekend (2) / draga emma,

pisicutzo,

am pus parket vreo 2 zile, lemn de stejar de culoarea mucusului tomnatec, lucios, alunecos, voios & am mutat de colo colo sutele de romane din bibliotek, stiva dupa stiva. uite, n-o să fiu snob sa spun k erau sute de stive. w8 (plz).
asha... cum zicem, nevasta a fost plekta la iashi 3 zile & mai ales 3 noptzi - conferintze, chestii, nebuneli - sunt km frant, km nedormit, dar pretz de o scrisorik tot mai sunt disponibil (pm).

deci te anuntz pe scurt, pana nu ma ia somnu de tot, k nu tzi-am vazut ink nici un film (sry). ma rog, nici un episod din nemaipomenita & formidabila franciza. ma shtii, sunt om serios - nu ma cobor pana la harry potter, eu mai mult cu harry belafonte... am vazut insa distributzia ultimei serii (a 7-a deja?! scumpi, voi nu suntetzi sanatoshi la cap!) ajunsa week-ul asta shi pe la noi. btw, nu-i rea deloc la capitolu ’printre altzii’ sau ’printre voci’: helena bonham carter, robbie coltrane, ralph fiennes, alan rickman, toby jones. omg!

deci (pana la urma fac ce fac shi ma lungesc), veneam azi spre ksa shi ce crezi k vad eu la kioshc? nu, nu iphonu' 5... ink nu s-a inventat shi, oricum, ar fi fost prea scump pt mine! n-am vazut decat o revista proasta cu un titlu de-a dreptu tamp: ‘emma watson, cea mai bine platita actritza de la hollywood’. lol. itzi dai seama k m-am enervat cumplit. pai eu, kre vad filme asha cum altzii scuipa semintze, sa nu-mi amintesc de fetzishoara ta precoce? omfg. deshi nu-mi inkipuiam k bambinele sfioase sunt considerate actritze. in fine, adevarul adevarat e k pentru mine exista, wtf, o singură e. watson – adik emily & o singură emma – adik bovary.

no, te las acuma. ma duc sa-mi torn un pahar de cola pe gat & sa vad pe unde umbla blestematu de tomitza. shi ne mai auzim... simt eu k in 3, 4 ani brb cu un film k lumea.

10 comentarii:

Adina Chițu spunea...

deci, te rog frumos, distributia, hoarda lu' parry hotter e de top nene, inca de la inceputuri, iar alan rickman e za best si nici emmutza asta nu-i rea, mai ales din punct de vedere...vestimentar :P http://www.teenvogue.com/images/style/stsl-01-emma-watson-look-for-less-0907.jpg

cinesseur spunea...

domnule draga,

intre emma "whatever the fuck ever watson" si emily watson, as alege oricand, cu ochii larg inchisi, sub diverse influente si chiar torturat fiind, emily watson. nu spui de ce. it's understood :)

altfel, epistola e frumoasa. despre andrisant insa... :p

pantacruel spunea...

adina,
nici emmutza asta nu-i rea, corect. de aceea am pos poza pe care mi-ai trimis-o :)

draga domnule cinesseur,
la fel as alege si eu, cu ochii larg intredeschisi. si chiar nu e nevoie sa argumentam de ce :P

Anonim spunea...

am vazut articolul inca ieri dar nici nu l-am citit, am crezut ca e despre... azi l-am citit. tare. dar fata asa, nu e rea la corp!))

dragoş c spunea...

mai, mai, dar ce episto-love eşti! :)
nu ştiu ce-ai cu tinerele speranţe...

şi ce m-ai solicitat cu sh şi k şi tz, şi m-ai enervat, nu glumă...

să fiu sincer, nici cartea n-am citit, dar filmele cu hp îmi miros tare bine... fiecare cu pacatele lui...

şi cu ce zici că sunt sutele de stive?

pantacruel spunea...

episto-love esti tu, mai dragos c. eu sunt e-pistolov ;)

o parte din minunatele stive e cu steve wonder :P

Träume von Rosen spunea...

emma s-a tuns acum e cum se zice'pixie'.
primele trei carti din hp sunt bune pt copii, eu am citit 5 si 6, mi-au placut le-am uitat. a saptea carte e naspa. si filmu' 7 cu gauriel mortale:P l-am vazut intr-o noapte mai alaltaieri si nu mi-a placut deloc.e prea dark. ambitia lui j k rowling de a incepe cu carti pt copii si de a termina cu una pt adulti in acelsi ciclu' hp' e deliranta.
emma e o actrita lousy, adica e cam stridenta, cam nesarata, dar e draguta.
iar emily w, ooo, cel mai bun rol in breaking the waves. blue eyes...

Adina Chițu spunea...

lasa mah ca se face ea mare si va arata ea voua:)) ps: ma bucur ca pusesi poza :P

pantacruel spunea...

lola,
pixie? asa se zice? merci pt informatie :)

adina,
ce ne arata, ce ne arata?! :P

Adina Chițu spunea...

o tzatza ceva :))) mey nush, dar s-ar putea sa aiba un potential nexploatat inca, asa o miros eu :P