joi, 16 decembrie 2010

comentarii la "cică nişte ‘nonvalori’ duceau lipsă de suspensori"

comentarii:
gelu vlasin spunea...
sgb, iti spun cu toata inima ca esti un magar! pe bune! asa ceva nu se face nici macar unui dusman. asta-i atitudine de doi bani si mult disproportionata fata de o simpla afirmatie pe care a facut-o andrei pe blog. ai luat-o razna rau si ma faci sa ma intristez.

stoian g. bogdan (sgb) spunea...
draga andrei, te-ai apucat sa scrii pe blogul tau ca eu te invidiez :)) nebunule, eu n-am pt ce sa te invidiez pe tine, esti si mai urat ca mine si mai putin inteligent si mai putin talentat. in plus, eu am reclama la metrou, am premii, vorbesc la radio, joi ma duc la televiziune, dau interviuri in cotidiene etc etc. tu cine esti? ce-ai scris? ce te reprezinta? relaxeaza-te, frate si consolideaza-ti putin simtul ridicolului ;) ca inafara de pareri proaste si carti pe masura parerilor nu mai ai nimic.

stoian g. bogdan (sgb) spunea...
gelu, te rog sa nu ma compari pe mine cu prietenii tai nebuni. eu sunt perfect sanatos. si psihic si fizic. nu mimez nicio nebunie doar ca nu mai suport pulifricii care intoxica opinia publica cu opinii proaste bazate pe nimic.

andrei ruse spunea...
sgb, orice om cu un minim dram de inteligenta vede ce faci tu aici. si pe langa asta, ce promovezi. imi pare rau ca nu valorizez atat de mult ca tine, la un nivel disperat, orice aparitie publica. oe mine experienta m-a temperat. iti urez sa ajungi in foarte multe cotidiene, daca asta este scopul tau. :)) si cu asta am incheiat :) deja te bag prea mult in seama pentru cat reprezinti pe pamantul asta.
ps.
daca polirom e o editura atat de praf cum spui ca e, de ce ai incercat sa publici la ea si ai tras cate sfori ai putut, iar acum cand probabil te-au respins, o ataci in halul asta? chiar si coerenta iti lipseste. :)

stoian g. bogdan (sgb) spunea...
andrei, o tii din prostie-n prostie, dragule. sa-ti spun cum e cu poliromul. am contract cu ei pe ’chipurile’ si conform contractului ei au drept de preemtiune (cauta pe google sa vezi ce-nseamna) pe manuscrisele viitoare. le-am trimis manuscrisul si nu am primit niciun refuz intrucat le-am transmis ca nu ma intereseaza sa-mi public romanul la ei. deci nu mai fa insinuari proaste, te rog.

andrei ruse spunea...
scuza-ma, tu in privat spui ceva, public altceva, nu pot sa "descopar" adevarul in palma, la fel cum ai descoperit tu literatura.

stoian g. bogdan (sgb) spunea...
iar insinuezi prost andrei si incep sa cred ca doar de asta esti bun. termina cu discursul asta cum ca eu te-as invidia pe tine si pune-ti si cretinasii sa nu mai dea anonime in care-ti sustin ideile proaste. repet, nu am niciun motiv sa te invidiez, sunt mai bun ca tine in orce privinta, n-am invidiat in viata mea pe nimeni, cred ca invidia e un sentiment de care numai primitivii sunt capabili. sincer, te compatimesc, pentru ca pe langa cele pe care le-am enumerat mai sus, mai esti si prost. si-mi pare rau ca trebuie sa-ti pun in vedere asta. cat despre literatura, permite-mi sa-ti spun ca eu cand scriam literatura tu te-ncaltai cu fesu'. consulta revistele literare si realizeaza ca eu publicam in clasa a 11 a in romania literara etc. si cu astea fiind spuse de azi inainte nu ne mai cunoastem.

stoian g. bogdan (sgb) spunea...
si gelu, sa stii ca atunci cand spui despre cineva ca-i magar esti magar.

iulian tănase spunea...
bogdane, tată, nu demult mulțumeai site-ului boomlit pentru nu știu ce premiu de entertainment. atunci nu știai că ruse, care, din cîte știu, conduce site-ul ăla, este un scriitor slab și că tu ești mult mai frumos decît el? în plus, nu crezi că e urît să vorbești atît de frumos despre tine? ]ntrebările sînt retorice și, dacă ții neapărat, îmi poți da doar niște răspunsuri retorice :)

dragoş c spunea...
ioi! da' orgoliosi mai sunteti, voi, scriitorii! noi, cititorii, ce sa mai zicem?
mai ramane sa va stergeti din blogrol si ajungeti ca blogării!

anonim spunea...
vedeti, de aceea e cultura romana unde este. certuri fara argumentatie, fara miza, fara sens, care tipa mai tare detine adevarul. cum vreti voi sa construiti? cum vreti voi sa va dati intelectuali? cum vreti voi sa trageti poporul asta dupa voi? cum vreti voi sa fiti lideri? cum vreti voi sa fiti frumosi? cum vreti voi sa ne faceti noua fiecare zi mai frumoasa?

catalina george spunea...
otv si manelism, din plin. voua sa va ramina tara asta, ca o meritati din plin. si ea pe voi.

stoian g. bogdan (sgb) spunea...
aha

Un comentariu:

luiza spunea...

bai panta da ce mizerie faci si tu preluind porcariile astea.
vivir para contarla in click si can can.