miercuri, 8 decembrie 2010

insuportabil, scârbos de-a dreptul / marin mălaicu-hondrari

mai bine de atât ar fi spus-o doar borges:
'limbajul şi stilul fac totul, sau fac diferenţa. în rest poveştile sunt aceleaşi de când lumea - poveşti despre iubire, moarte, trădare, destin (...)

ce să scrii când eşti fericit?! mi se pare monstruos să fii fericit şi să încerci să scrii. nu e destul că avem atât de puţine momente fericite şi, şi atunci, să ne gândim la scris? mi se pare insuportabil, scârbos de-a dreptul
'
marin mălaicu-hondrari
plus
(asta n-ar mai fi spus-o borges):
'sunt fan înrăit manchester united. am învăţat foarte multe de la alex ferguson. e antrenor la united din 1986, deci de 24 de ani şi are câştigate 18 trofee. e fabulos cum se reinventează, cum ţine pasul. (...)

despre wong kar wai şi 'apropierea' a mai zis cineva, cinesseur, habar nu am cine e, ţine un blog. probabil că filmele mă inspiră, din moment ce sunt fascinat de-a dreptul de câteva - cum ar fi 'gerry' sau 'léolo'
.'
marin mălaicu-hondrari
p.s.
deci trebuie să văd léolo (1992, jean-claude lauzon).

Un comentariu:

Träume von Rosen spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.