duminică, 12 decembrie 2010

expresii / james dean, heath ledger, james franco

întotdeauna mi s-a părut că heath ledger şi james franco seamană, nu ca două picături de apă, ci doar ca doi fraţi buni; uneori chiar i-am confundat. apoi mi-am dat seama că, de fapt, james franco aduce mai mult cu james dean. prin urmare, între cei trei, deci şi între dean şi ledger, există similitudini. mai mult, ultimii doi au dispărut prematur din viaţă, în plină glorie (unul la 24, altul la 28 de ani) şi au devenit, peste noapte, un fel de icoane pentru cinefili


azi dimineata, mi-am reamintit - uitasem amanuntul - ca, in 2001, james franco a interpretat rolul lui james dean în filmul biografic cu acelaşi nume.
apropo, james franco va fi (alaturi de anne hathaway) prezentatorul galei de decernare a premiilor oscar din 2011 (27 februarie)
.

4 comentarii:

als spunea...

m-ai innebunit cu james franco asta al dumitale!
ledger era un actor muuult mai bun - franco is just a pretty face... nu mi se pare k ce-a facut pina acum justifik tot hype-ul. e genu care face de toate (joak, scrie, regizeaza, picteaza...), adik asa, un fel de piersic jr :P

pantacruel spunea...

leo,
e chiar si peste piersic sr., parerea mea :P

tristeteapamantului spunea...

of, ca mult l-am mai iubit pe Heath Ledger, de cand era mic, de la 10 things about you incoace. noroc ca ma despartisem de el (stiti cum e cu relatiile la distanta, se racesc), altfel nu mi-as mai revenit dupa moartea aia lui stupida.
si vorba lui als, cum naiba de-l pui in aceeasi oala cu james franco??

pantacruel spunea...

tristetea,
uite asa. ca seamana fizic. căci doar dsp asta era vb :P