vineri, 17 decembrie 2010

noua gwyneth

şi când mă gândesc că la un moment dat, cam după 'se7en', mă amorezasem ca un amorez de dumneaei; eram doar un imberb timorat, n-aveam cum să-i rezist căpriţei celei blonde (natur) şi celei mlădioase şi celei delicate de 22 de anişor cu zâmbet ucigător.
însă mai zilele trecute, de când cu botoxu şi niciun rid, s-a schimbat treaba (ce căcat!). adică de când gwyneth nu mai seamană cu paltrow şi a devenit jumătate feleştioc, jumătate cauciuc / de-mi vine să-mi iau câmpii, să mă duc. sau, mai bine, să mă cherchelesc cu doze de ciuc.

foto: gwyneth paltrow mai azi (38 de ani)

foto: gwyneth paltrow mai ieri, alaltăieri (30-şi de ani)
.

2 comentarii:

dana spunea...

You're so right...

Träume von Rosen spunea...

nu prea mai seamana cu gwynetha de alt'dat. dar are nice legs.