miercuri, 22 decembrie 2010

prepoveste de Crăciun. by pantacruel

în ajunul Crăciunului, în oraşul lui hans christian a. se auzeau zgomote neobişnuind - fulgi de zăpadă tropăind, luminiţe aurii clipocind, claxoane arţăgoase bârfind, alei scânteietoare şerpuind, ghete îmblănite grăbind, biciclete obosite adăstând, carlsberguri şi tuborguri încăierând, târfe triste unduind, negustori de suvenire animând, bagaje şi ţurţuri ramificând, acoperişuri roşii odihnind, uşi de taxiuri trântind, bulgări de stele şuierând, frânturi de conversaţii fumegând, neoane fluorescente electrizând, sănii şi patine desenând, brazi argintii sporovăind, plăcinte cu scorţişoară şi nuci înmiresmând, crăciuniţe pe tocuri decoltând, colinde vechi fredonând, voluptăţi şi nonşalanţe diamantând, nicăieriuri şi niciodăţi adulmecând.
bineînţeles, nici urmă de fetiţă cu chibrituri (scăpărând)
.

9 comentarii:

ana spunea...

astept cu nerabdare pozele si sa ne spui daca s-a intors sirena :D
eu am fost prin vara dar imi inchipui ce minunatie trebuie sa fie orasul acoperit de zapada

als spunea...

panta gerunzind :P
nice

pantacruel spunea...

ana,
şi eu am fiind acolo vara. iarna mă gândind că e şi mai şi(ind) :P

leo,
am mai gerunzat niţel :P
thanks!

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

alei scânteietoare şerpuind
brazi argintii sporovăind
plăcinte cu scorţişoară şi nuci înmiresmând
nicăieriuri şi niciodăţi adulmecând, zise Zvârluga luând

pantacruel spunea...

şi apoi zvarluând :p

Anonim spunea...

...pozand si povestind. sarbatori frumoase!anadana

pantacruel spunea...

sarbatori fericite si tie, anadana!

windwhisperer spunea...

Merry Christmas !
http://www.youtube.com/watch?v=GJWz1-R88oc&feature=related

pantacruel spunea...

windwhisperer,
merry christmas!